Friday, July 13, 2012

It's Preggy Tickers Time!

Salams bloglings, fwens, droppers, readers & silent readers... Upon the creation of this Preggy Tickers, saya sudahpun aktif ber-blog di Farah's Bubblynotes  Pada sesiapa yang rajin drop by kat blog-blog saye ni rasanya dah kenal la kan saya ni serba sikit...

Saya terpanggil untuk wujudkan Preggy Tickers, nawaitu saya ikhlas, untuk share dengan uols research-research on pregnancy yang saya buat sama ada in terms of reading, blogwalking, or any other medium dan juga Insya-Allah my very own experiences that is not so soon kalau ada rezeki... So sit back, relax and chill...

Sama-sama la kita berkongsi ilmu dan yang baik dijadikan sempadan, yang buruk dijadikan teladan... :)

Ikhlas Dari:-
Farah Waheda Wahid

No comments:

Post a Comment

thanks for dropping by. thanks for the comments.

 

Preggy Tickers Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez